Reklamační formulář
Mrzí nás, jestli dodané zboží nebylo v pořádku. Zákazníkova spokojenost je pro nás vždy to hlavní. Uděláme tedy vše proto, abychom s Vámi reklamaci vyřídili co nejrychleji!
Veškeré informace o našem reklamačním procesu a jeho podmínkách najdete v našem Reklamačním řádu. Podmínky reklamace doporučujeme zákazníkům před uplatněním reklamace nastudovat.
Poučení pro zákazníka:
Uplatnění práva zákazníka žádat odstranění vzniklé vady (oprava věci, dodání nové věci nebo dodání chybějící části) by nemělo představovat pro prodávajícího značné obtíže, případně by nemělo být nepřiměřeným požadavkem s ohledem na hodnotu zboží a význam vady.
Právo zákazníka žádat odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny nebo žádat slevu z kupní ceny může být uplatněno v případě, že vada zboží představuje podstatné porušení kupní smlouvy (věc neopravíme nebo nevyměníme; věc neopravíme nebo nevyměníme v souladu se zákonem; odmítneme vadu odstranit; věc má stejnou vadu i přes opravu nebo výměnu věci; vada je natolik závažná, že odůvodňuje okamžité snížení kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy; nebo prohlásíme nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraníme v přiměřené lhůtě nebo aniž bychom kupujícímu způsobili vážné obtíže).
Vrácení kupní ceny se standardně provádí tím způsobem, jakým byla Vámi zaplacena. Je možné vrátit kupní cenu jiným způsobem, avšak pouze pokud s tím budete souhlasit a nezpůsobí Vám to žádné další náklady.
Reklamační formulář můžete zaslat na e-mailovou adresu info@holistific.cz, nebo spolu s reklamovaným zbožím na adresu skladu našeho partnera: Yottabe FF s.r.o., Maxima Gorkého 805, 339 01 Klatovy, případně můžete kontaktovat naší zákaznickou podporu na čísle čísle +420 771 177 100, která s Vámi dohodne další postup.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Kupující:
Jméno a příjmení: |
|
Bydliště: |
|
Adresa pro případné vrácení zboží (pouze je-li odlišná od bydliště): |
|
E-mail, ze kterého bylo zboží objednáno: |
|
Telefonní číslo: |
|
Číslo bankovního účtu (pokud se bude vracet kupní cena elektronickou platbou): |
Identifikace zboží: |
|
Datum nákupu: |
|
Číslo objednávky/ Č. nákupního dokumentu (př. faktura): |
|
Podrobný popis problému/vady vlastními slovy: |
|
Fotodokumentace problému/vady (není nutné vyplňovat): |
|
Zvolený způsob vyřízení reklamace: Prosím vezměte na vědomí, že primárně máte právo na odstranění vady, pokud je to přiměřené vzhledem k vadě a Vaší situaci (oprava věci, případně dodání chybějící části nebo dodání nové věci). Pokud si zvolíte např. odstoupení od kupní smlouvy, nemusí Vám toto právo vždy příslušet a my Vás vyzveme k doplnění způsobu vyřízení reklamace. |
|
Datum: |
Podpis kupujícího: |
Podnikatel:
www.holistific.cz, Holistific s.r.o., IČO: 17194172, DIČ: CZ17194172 se sídlem V lučinách 58/21, Hodkovičky, 147 00 Praha 4
Datum přijetí reklamace: |
|
Oprávněná osoba k vyřízení: |
|
Vyjádření prodávajícího: |
|
Datum vyřízení reklamace a podpis: |