Doprava a platba
Způsoby doručení
🇨🇿 Česká republika
Zásilkovna výdejní místo nebo Z-BOX 55 Kč
Zásilkovna výdejní místo nebo Z-BOX 55 Kč
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo nebo do Z-BOXu sítě Zásilkovna.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o dalších 14 dnů. U zásilek v Z-BOXu máte na vyzvednutí 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.
- Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
- Více informací naleznete zde.
- Doručujeme pouze na území České republiky.
Kurýr PPL 95 Kč
Kurýr PPL 95 Kč
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
- V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz.
- Společnost PPL nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Holistific
- Nejčastější dotazy na PPL naleznete zde
- Obchodní podmínky PPL pro doručování zásilek naleznete zde
- Doručujeme pouze na území České republiky
Kurýr Zásilkovna 125 Kč
Kurýr Zásilkovna 125 Kč
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím Zásilkovny.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám informace doručeny na e-mail nebo do mobilní aplikace Zásilkovna.
- Kde se vaše zásilka nachází si můžete ověřit zde.
- V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, bude vás kontaktovat, s tím, že s vámi dohodne, kde si záslku budete moct vyzvednout. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese.
- Objednávku zasílanou Zásilkovnou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně bankovním převodem nebo kartou.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Jestliže zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat na otevření zásilky.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zásilkovna na čísle +420 216 216 516.
- Více informací naleznete zde.
- Doručujeme pouze na území České republiky.
🇸🇰 Slovensko
Packeta výdajné miesto alebo Z-BOX 3.45 €
Packeta výdajné miesto alebo Z-BOX 3.45 €
- Objednané produkty sú doručené na vybrané výdajné miesto siete Packeta alebo do Z-BOXu.
- Tovar bude doručený najneskôr do 2 pracovných dní.
- V okamihu expedície zásielky sú vám na e-mail doručené informácie o odoslaní a bude vám zaslané číslo zásielky. Kde sa vaša zásielka nachádza, si potom môžete overiť online tu.
- Po doručení na výdajné miesto budete informovaný SMS a e-mailom o možnosti vyzdvihnutia. Príde vám heslo pre vyzdvihnutie.
- Zásielka bude na výdajnom mieste k vyzdvihnutiu 7 kalendárnych dní.
- Maximálna hodnota objednávky na dobierku je 700 €.
- Viac informácií o vyzdvihnutí zásielky nájdete na https://www.packeta.sk/prijem.
- Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.
Kuriér Packeta 6.55 €
Kuriér Packeta 6.55 €
- Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby Packeta.
- Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky.
- V okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka.
- Kde sa Váš balíček nachádza, si môžete overiť na stránkach Packeta sledovanie zasielok - zadajte číslo balíka a kliknite na HĽADAŤ.
- Viac informácií o vyzdvihnutí zásielky nájdete na https://www.packeta.sk/prijem.
- Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou.
- Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.
- Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravená. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.
- Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.
Kuriér SPS/Express One 6.95 €
Kuriér SPS/Express One 6.95 €
- Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby SPS/Express One.
- Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky.
- V okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka.
- Kde sa váš balíček nachádza, si môžete overiť v online systéme spoločnosti Express One tu - zadajte číslo balíka a kliknite na HĽADAJ.
- Viac informácií nájdete tu Express One FAQ alebo tu Obchodne podmienky.
- Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou.
- Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.
- Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná.V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.
- Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.
Možnosti plateb
Dobírka
Dobírka
- Nejpoužívanější způsob platby
- Za zboží platíte až při převzetí zásilky od kurýra PPL nebo kurýra Zásilkovny, případně na výdejním místě Zásilkovny nebo v Z-BOXu.
- Dobírka je možná pro Českou republiku i Slovensko
BANKOVNÍ PŘEVOD
BANKOVNÍ PŘEVOD
- Zaplatíte pomocí QR kódu nebo prostřednictvím předvyplněného platebního příkazu, který zadáte ve svém internetovém bankovnictví
- Zásilka bude zpracována poté, co ověříme platbu v našem systému.