Přejít na obsah

Doprava zdarma nad 2500 Kč

Pravidla zpracování recenzí


Jak v Holistific funguje sbírání produktových recenzí od zákazníků? 

  • Váš názor je pro nás důležitý. Pokud u nás nakoupíte, sami se můžete rozhodnout napsat na jednotlivé produkty recenze. 
  • Vaše recenze nijak neupravujeme. Jedinou výjimkou mohou být agresivní a vyloženě vulgární hodnocení, která rovnou mažeme. 
  • Zveřejňujeme pouze ověřené recenze, získané prostřednictvím Okendo.io. Pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili. 

V těchto Pravidlech zpracování recenzí Vám vysvětlíme, jak nás po nákupu můžete ohodnotit a jak je s Vaší recenzí naložíme. 

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

obchodní společnosti Holistific s.r.o., IČO: 17194172, DIČ: CZ17194172, se sídlem V lučinách 58/21, Hodkovičky, 147 00 Praha 4, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka C 405785, za kterou jedná Eva Návratová, jednatelka, pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu umístěného na adrese www.holistific.cz, (dále jen “e-shop”) 

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze, a to prostřednictvím okendo.io. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky. 

Pořadí recenzí je možné najít na našich webových stránkách. Recenze je možné filtrovat přímo na webových stránkách. Zpravidla zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní. 

Čemu se při psaní recenze vyvarovat?

Při psaní recenze vás prosíme, abyste se vyvarovali několika věcem, které by se ve vkládaných recenzích objevovat neměly. Vyhněte se vulgarismům, rasismu, vyzývání k násilí a osobním útokům. Rovněž není vhodné uvádět své osobní údaje ani údaje třetích stran, či jinak porušovali ochranu soukromí. 

Pokud máte nějaké dotazy k Vašemu nákupu, využijte k tomu kontaktní formulář nebo diskuzi, recenze k tomu účelu neslouží. Recenze by primárně měla sloužit k ohodnocení produktu, prosíme Vás proto o zdržení se řešení problémů, které nesouvisejí přímo s kvalitou výrobku nebo námi poskytnuté služby. 

Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?

Ověřené recenze, vložení recenze. Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme právě prostřednictvím okendo.io, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno, příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili.

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@holistific.cz a poté vám bude zaslán odkaz. 

Tato pravidla pro zpracování recenzí jsou platná od 25. 11. 2024.

HOLISTIFIC

HOLISTIFIC